[TRANSLATION] Nederlands

(previously 'DEVELOPER') Private forum for registered community members. To register, please visit www.prison-architect.com/register.

Moderator: NBJeff

Master-Guy
level2
level2
Posts: 125
Joined: Sat Jan 12, 2013 1:55 pm

[TRANSLATION] Nederlands

Postby Master-Guy » Sat Nov 30, 2013 2:32 pm

This is the Dutch translation and I will post the rest of this topic in Dutch.

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten is Prison Architect een geweldig spel. Helaas weet ik ook hoeveel mensen er problemen hebben met de Engelse taal.
Er heeft ooit iemand al een vertaling gemaakt voor het spel tijdens Alpha 8. We zijn echter weer een aantal maanden verder en Alpha 16 is inmiddels uitgebracht.

Speciaal voor hen die moeite hebben met Engels heb ik een Nederlandse versie uitgebracht van het taalbestand. Deze kun je hier downloaden:
http://devwiki.introversion.co.uk/pa/images/1/1b/Dutch_translation_a16_v0.1.zip

Om deze modificatie te installeren, heb je het volgende nodig:
- Steam, Windows 7 of later, of het programma WinZip of WinRAR (of een vergelijkbaar programma)
- Het spel Prison Architect, welke je al eens hebt opgestart en afgesloten

Om deze modificatie te installeren via Steam, ga je naar de volgende pagina:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 208634855/
Zodra de pagina is geladen klik je op "Abonneren" of op "Subscribe".
De volgende keer dat je het spel opstart is de vertaling beschikbaar in de mods.

Om deze modificatie handmatig te installeren, doe je het volgende:
- Stap 1: Download het bestand. Dit kun je doen door op de link hierboven te klikken.
- Stap 2: Open het bestand.
In het geopende scherm zul je zien dat er een mapje is genaamd "Dutch translation".
- Stap 3: Kopieer het mapje genaamd "Dutch translation". Rechter-klik op het mapje en kies voor "Kopieren"
- Stap 4: Navigeer naar "%localappdata%\Introversion\Prison Architect\mods": Ga naar "Deze computer" en klik in het witte gedeelte van de adresbalk bovenin. Haal alle tekst weg, en typ in zonder quotes: "%localappdata%\Introversion\Prison Architect\mods". Er zal zich een lege map openen, tenzij je al meer modificaties hebt geinstalleerd.
- Stap 5: Plak het mapje erin dat je bij stap 3 hebt gekopieerd door met de rechter muisknop te klikken in het witte gedeelte waar de bestanden normaal staan, en dan te klikken op "Plakken".


Vragen, suggesties en opmerkingen mag je plaatsen in dit topic.
Let erop dat dit slechts een eerste versie is. Er staan nog behoorlijk wat stijl fouten in, en nog niet alles in het spel kan vertaald worden. Dit heb ik al gemeld bij de makers van het spel, maar het is even afwachten op hun reactie.


Edit 27/12/2013: Versie 0.1 voor Alpha 16 is beschikbaar.

Mvg,
Marcel
Last edited by Master-Guy on Fri Dec 27, 2013 6:39 pm, edited 3 times in total.
SNJ
level1
level1
Posts: 31
Joined: Fri Nov 15, 2013 4:01 pm

Re: [TRANSLATION] Nederlands

Postby SNJ » Sat Nov 30, 2013 2:35 pm

Lachuh joh!
BoG_City
level0
Posts: 1
Joined: Thu Aug 01, 2013 3:51 pm
Contact:

Re: [TRANSLATION] Nederlands

Postby BoG_City » Tue Dec 24, 2013 10:07 am

Niet echt moeite met engels, maar dit juich ik natuurlijk helemaal toe! Als ik iets raars tegenkom hoor je het :)
Vark
level1
level1
Posts: 10
Joined: Mon Dec 23, 2013 2:13 pm

Re: [TRANSLATION] Nederlands

Postby Vark » Tue Dec 24, 2013 12:48 pm

Lekker bezig Marcel!
Master-Guy
level2
level2
Posts: 125
Joined: Sat Jan 12, 2013 1:55 pm

Re: [TRANSLATION] Nederlands

Postby Master-Guy » Fri Dec 27, 2013 6:36 pm

Update voor Alpha 16 doorgevoerd, en ook beschikbaar gemaakt in de Steam Workshop.
De mod is hier beschikbaar: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 208634855l
User avatar
Lenn
level1
level1
Posts: 21
Joined: Thu Jan 02, 2014 11:13 am
Location: Delft, the Netherlands
Contact:

Re: [TRANSLATION] Nederlands

Postby Lenn » Sun Jan 05, 2014 2:14 pm

Wil je hier graag ook feedback op krijgen, of is dit vooral ter informatie aan hen die moeite met engels hebben?
Master-Guy
level2
level2
Posts: 125
Joined: Sat Jan 12, 2013 1:55 pm

Re: [TRANSLATION] Nederlands

Postby Master-Guy » Mon Jan 06, 2014 5:58 am

Feedback, graag.
Daarmee kan ik het alleen nog maar verbeteren, en op die manier deze mod alleen maar beter maken.

Return to “Community Members”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests