need help with ARC mission plz

Stuck in Uplink? Need Help?

Moderators: bert_the_turtle, jelco, Chris, Icepick, Rkiver, Punisher Bass

FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 11:51 am

hi.  This is gona sound like a stupid question and the answer is probably really simple but i just cant figure it out.  I have just started the ARC storyline and i need 2 do the very first mission.  In the e-mail ARC send you they tell you 2 read the attached mission description, sounds simple but where the fuck do i find it?  This has been pissing me off for around 2 hours now and 2 be perfectly frank, i half expect a slap round the face from who ever answers this 4 being such a dumb arse.  Thx a load 4 any help :)

(Edited by FS at 11:53 am on July 24, 2003)
LordLucien666
level1
level1
Posts: 13
Joined: Tue Jul 22, 2003 9:27 am
Location: Hell.
Contact:

Postby LordLucien666 » Thu Jul 24, 2003 12:08 pm

Have you got Revelation yet?
FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 12:55 pm

Revelation was sent to me as an attached file with the e-mail from ARC, the mission description is also ment to be attached to that e-mail but i'll be fucked if i can find it.

(Edited by FS at 1:12 pm on July 24, 2003)
bgreene2001
level5
level5
Posts: 1310
Joined: Sat Dec 22, 2001 3:46 pm
Location: Melbourne, Australia

Postby bgreene2001 » Thu Jul 24, 2003 1:38 pm

***spoiler***







As I recall you've got to plant revelation on one of Arunmors machines?  It should all be at the bottom of the email.  Maybe you havent scrolled down enough?
I swear Officer, I didn't know she was 4!
My Profile, my mates site, Bloody Mongrel.  Great stuff.
Click here to help me get some free magnets :)  Pleeeease?
osamabanana
level1
level1
Posts: 46
Joined: Sun Jul 13, 2003 9:48 am

Postby osamabanana » Thu Jul 24, 2003 2:11 pm

Yeah I dont think its atached to the email but actually written in the email. Alternatively if you still cant find it you could wait for arunmors offer aswell.
FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 2:40 pm

I have read the entire e-mail 10 times now, i have scrolled down as far as i can go and there is no info reguarding the mission, all it sais at the end is that the attached file (Revelation) is to be used as part of my mission and that i should not run it locally.  It doesn't tell me what my mission is and doesn't give me any links or login/password details eather, it doesn't tell me a bloody thing apart from they are giving me 10,000c to cover expences.  I just cant figure out wtf i am suposed to do :(

(Edited by FS at 2:41 pm on July 24, 2003)


(Edited by FS at 2:41 pm on July 24, 2003)
FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 2:42 pm

One other thing, wtf is "spoiler"?
See the 4th post on this thread

BTW Osamabanana, i hav already done the Arunmor storyline so there is no point in me doing that again, becides, i want 2 fuck up some servers with Revelation :P ha ha ha

(Edited by FS at 2:45 pm on July 24, 2003)
bgreene2001
level5
level5
Posts: 1310
Joined: Sat Dec 22, 2001 3:46 pm
Location: Melbourne, Australia

Postby bgreene2001 » Thu Jul 24, 2003 3:14 pm

'Spoiler' meand that the post is giving away plot points, or other secrets, in the game that peopel might not want to know.  It's kind of a warning if you havent played it through yet and want to do it yourself
I swear Officer, I didn't know she was 4!
My Profile, my mates site, Bloody Mongrel.  Great stuff.
Click here to help me get some free magnets :)  Pleeeease?
FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 3:25 pm

O, right, i c.  Can any 1 help me with this problem, if any of u guys no any 1 on this forume who might be able 2 help, let them no plz, this is pissing me off now.  I can do everything els, get ppl arested, crash servers, run viruses, change social security and academic records but i can start the fucking ARC storyline, how SHIT is that :(
osamabanana
level1
level1
Posts: 46
Joined: Sun Jul 13, 2003 9:48 am

Postby osamabanana » Thu Jul 24, 2003 3:39 pm

Are you trying to start the ARC storyline after doing the Arunmor missions? Or on a new profile?
FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 5:12 pm

On a new profile
NVShacker
level2
level2
Posts: 201
Joined: Sun Jun 08, 2003 8:32 pm
Location: Lost in your eyes.

Postby NVShacker » Thu Jul 24, 2003 8:04 pm

You either need to wait, or need to connect to Arumnor Internal Services, copy revelation (It will be in your data-banks) and run it there.
If you laughed even once at this post without giving money to me, then your a thief.--NVShacker    Oooh. You didn't laugh?
Laugh at my profile then. I DARE you.
http://uplink.stewsburntmonkey.com/profile.php?NVShacker
FS
level0
Posts: 9
Joined: Thu Jul 24, 2003 11:44 am

Postby FS » Thu Jul 24, 2003 8:57 pm

OMG, thx sooooooo much NVShacker, that had been pissing me off for two days.  Out of interest, how did you discover what to do, the first time you did the mission?  I thought it probably involved running Revelation on one of Arunmor's systems as that is exactly what you are trying to stop when you play the Arunmor storyline but i didnt have a clue which of there servers i was to run it on.  If you dont mind telling me, how did you find out?  Once again, i am most gratefull for your help.  If you have any problems i might be able to help with, just shout.  Thx.  :)
trueheart78
level0
Posts: 1
Joined: Sat Jul 26, 2003 3:06 am
Contact:

Postby trueheart78 » Sat Jul 26, 2003 3:06 am

It should be the last one in your missions listing - the text file looking emails, not the envelope.

Return to “Hints and Tips”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests